Werkwijze
Indien u besluit om contact op te nemen met Smart Executive Support voor het laten maken van uw website, hebben wij eerst een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Dit kan per telefoon, via Teams of op locatie.
Samen bespreken wij uw wensen. Indien u akkoord gaat, dan gaan we als volgt te werk:
U ontvangt een e-mail met daarin:
- Een samenvatting van ons gesprek
- Gegevens die nodig zijn voor het maken van de website (denk hierbij aan het gewenste design, teksten, afbeeldingen, logo, kleuren, wachtwoorden, domeinnaam, KVK-nummer/BTW-nummer etc.)
- Algemene voorwaarden
- Factuur - opdrachtbevestiging
Gegevens aanleveren
- Zodra u via e-mail alle gegevens zoals gevraagd heeft aangeleverd, gaan wij de website voor u maken.
'Under Construction'
- Uw bezoekers kunnen vanaf dit moment zien dat er een website online gaat komen.
Aspraak
- We maken een (online) afspraak nadat de 5 pagina's zijn ingevuld aan de hand van uw teksten, afbeeldingen en design. Op dit moment kunnen er wijzigingen gedaan worden. Na akkoord, zal de website verder voltooid en helemaal naar uw wensen opgeleverd worden.
Oplevering
- Als de website helemaal af is, maken we opnieuw een (online) afspraak en lopen we samen nogmaals alles door.
- Hierna is het mogelijk om het onderhoud van uw website aan Smart Executive Support over te laten, zodat de website altijd up-to-date blijft. Hiervoor wordt het uurtarief berekend, exclusief 21% btw. U ontvangt hiervoor een urenoverzicht.
* Afspraken kunnen zowel via Teams als op locatie plaatsvinden. Houd er rekening mee dat wij voor reizen naar locatie Euro 50,- en 0,21 cent per kilometer rekenen. In Houten berekenen wij geen kosten.
* Alle bedragen zijn exclusief 21% btw.